Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE PROVIZORII CETĂŢENILOR ROMÂNI CU DOMICILIUL ÎN STRĂINĂTATE, CARE LOCUIESC TEMPORAR ÎN ROMÂNIA

DOCUMENTE NECESARE:

–        cererea pentru eliberarea actului de identitate cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate şi reşedinţa în România, (una foaie, format A4, faţă-verso, timp mediu de completare: 3 minute);

–        paşaportul, aflat în termen de valabilitate, cu menţionarea ţării de domiciliu, în original;

–        certificatul de naştere şi/sau de căsătorie, eliberate/eliberat de oficiile de stare civilă române, originale;

–         certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ definitivă/irevocabilă, după caz, în original; dacă cetăţeanul nu poate prezenta certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ, dovada statutului civil şi, după caz, a numelui se poate face cu certificatul de naştere sau de căsătorie cu menţiuni pe care solicitantul le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate; în cazul modificărilor intervenite în străinătate cu privire la datele de stare civilă, solicitantul actului de identitate prezintă certificatul de naştere sau de căsătorie cu menţiunile aplicate care să dovedească statutul civil şi numele pe care solicitantul le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate;

–        dovada adresei de reşedinţă din România;

–        2 fotografii mărimea 3×4 cm cu bandă albă de 7 mm. la bază;    

–        chitanţele: 1.reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii, în cuantum de leu;

                  2. reprezentând taxa specială, în cuantum de14 lei;                  

     Chitanţele de mai sus se plătesc la ghişeul Serviciului „Taxe şi Impozite” din cadrul Primăriei 

    Oraşului Huedin, sau online-(click aici) prin card bancar.

Tranducere
error: Content is protected !!