Viza de reședință
DOCUMENTE NECESARE :
– cererea pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, (foaie format A4, faţă-verso, timp mediu de completare 3 minute);
– actul de identitate al solicitantului;
– documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie;
– chitanţa reprezentând contravaloarea taxei speciale, în cuantum de 10 lei;
– actul de identitate al găzduitorului;
– chitanţa reprezentând taxa specială, în cuantum de 10 lei.
Chitanţele de mai sus se plătesc la ghişeul Serviciului „Taxe şi Impozite” din cadrul Primăriei Oraşului Huedin, SAU online-(click aici) prin card bancar;
– declaraţia scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezenţa lucrătorului de evidenţă a persoanelor.
În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta, la serviciul de evidenţă a persoanelor, declaraţia poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul.