Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Viza de reședință

  DOCUMENTE NECESARE :

–        cererea pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, (foaie format A4, faţă-verso, timp mediu de completare 3 minute);

–        actul de identitate al solicitantului;

–        documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţăoriginal şi copie;

–        chitanţa reprezentând contravaloarea taxei speciale, în cuantum de 10 lei;

–        actul de identitate al găzduitorului;

–  chitanţa  reprezentând taxa specială, în cuantum de 10 lei.

 

       Chitanţele de mai sus se plătesc la ghişeul Serviciului „Taxe şi Impozite” din cadrul Primăriei Oraşului Huedin, SAU online-(click aici) prin card bancar;

 

–  declaraţia scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezenţa lucrătorului de evidenţă a persoanelor.

       În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta, la serviciul de evidenţă a persoanelor,          declaraţia poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al   României din străinătate ori în faţa poliţistului de ordine publică din cadrul unităţii de poliţie pe a cărei rază teritorială este situat imobilul.

 

Tranducere
error: Content is protected !!